Sunday, September 2, 2007

Sebulan Berlalu....

Dah lama aku tak update blog aku, dah sebulan lamanya.Dalam sebulan ni memang aku sibuk dan tak sempat nak mengarang blog aku ni.Tiap-tiap minggu aku balik rumah mak aku sbb hubby aku slalu out station,ada program macam2.Baru-baru ni pulak jabatan aku buat lawatan keja ke Kl, so aku tak lepas peluanglah join sama sbb dah lama tak ke Kl, dah 4 tahun rasanya.Dalam 3 hari lawatan keja, kami pegi ke BTP, Perpustakaan Negara dan kesempatan yang ada aku sempatlah pegi shopping ngan Kak Faezah dan Kak Ros.Memang shopping sakanlah.Perkara yang tak boleh aku lupa bila kitaorang terpaksa jalan kaki dari The Mall sampai ke Chow Kit utk balik ke Hotel Kuala Lumpur International, tempat kami menginap sbb teksi tak nak hantar, dekat sangat katanya.Dengan barang2 di kiri kanan tangan aku, terpaksa jugaklah aku jalan sampai ke hotel.Penatnya tuhan saja yang tahu.
Pagi Jumaat baru ni pulak aku bawak anak2 pegi berendam kat Air Terjun Sekayu, memang seronok sampaikan Adam tak nak balik walaupun badan dia dah menggeletar kesejukan.Waktu tu memang seronok sebab family aku je yang mandi kat situ, orang tak ramai lagi.Bila kami dah nak balik, barulah nampak orang semakin ramai.Minggu depan kalau tak ada apa2 hal, kitaorang nak pergi pulak.
Hari ni pulak pagi2 lagi aku dah exercise naik tangga turun tangga.Apa taknya, minggu ni soalan OTI utk sekolah2 sampai, tapi lepas waktu pejabat.Jadi, bila pejabat tutup. orang yang hantar soalan2 tu terpaksa tumpang letak soalan2 tu kat pejabat sekolah.So, pagi2 lagi aku kena panjat tangga pejabat sekolah dan angkat soalan2 tu bawak turun ke pejabat aku,bukannya sikit tapi banyak utk 12 buah sekolah.Nasib baik Pak Pa ada, bolehlah mintak dia tlg aku .kalu tak, kan naya aku dibuatnya nak angkut soalan yg bnyk tu sorang, lepas tu kena susun plk ikut sekolah.
Okaylah cukup sini jelah aku crita, kalu story banyak2 boring pulak korang nak baca kan...

No comments: