Sunday, July 8, 2007

Baru Update Blog....

Kenapa ? Sebabnya dah lama aku tak update blog aku, hari ni baru dapat update. Bukannya apa, sejak akhir2 ni penyakit malas aku datang, dalam pada tu aku jugak sibuk ngan keja kat pejabat, itu tak termasuk keja kat rumah. Biasalah kalau jadi wanita berkerjaya ni, memang kena bijak uruskan masa untuk kerja dan keluarga.Kalau tak, jawabnya tunggang langganglah office dan rumah aku..........
Cuti hujung minggu baru ni aku balik rumah mak aku sebab hubby aku kena pi kursus 3 hari. Aku memang takut nak tinggal kat rumah dengan anak2 kalu hubby aku tak ada, so hari khamis aku angkut barang2 ngan anak2 aku balik rumah mak aku kat Marang. Aku suka balik rumah mak aku sebab dapat kumpul ngan adik- beradik dan anak2 buah aku. Kebetulan pulak, hari jumaat tu pulak kami adakan meeting keluarga untuk tubuhkan Yayasan Haji Sulong dan Anak-anak. Setelah berbincang dan mendapat persetujuan bersama, Yayasan Haji Sulong akan bergerak aktif mulai tahun ni, 2007 . Hari Jumaat jugak bekalan air tak ada buat sementara, so rumah Kak Faezahlah jadi mangsa tempat kami tumpang mandi.
Hari Sabtu petang aku bertolak balik ke rumah aku sebab hubby akupun on the way balik dari kursus.........
Dalam malas akupun sekarang ni aku duk sibuk deco ruang depan laman rumah aku, tanam pokok2 hiasan untuk dijadikan taman walaupun ruang yang ada tak luas sangat... nanti kalau dah siap aku aku akan tunjuk dalam entry akan datang.

No comments: