Sunday, June 10, 2007

HAPPY BIRTHDAY TO ME !!!

Happy Birthday to me...

Pic ni masa birthday aku yg ke 26, 2 tahun lepaslah...tahun 2006 tak sambut sbb aku masih dalam pantang, lahirkan si Adam.




Kek ni kira aku kongsi ngan Adamlah... Batrisyia yang pilih kek ni..



Pic ni aku ambik masa sambut birthday Adam..


Pada malam hari, 28 tahun yang lalu... seorang ibu sedang bertarung nyawa melahirkan anak yang dikandungnya selama 9 bulan 10 hari.Setelah beberapa jam menanggung kesakitan, akhirnya pada 10 Jun 1979, tepat jam 10.10 minit malam, lahirlah seorang bayi perempuan yang comel yang diberi nama Ros Adellasari Sulong.Hari ini, 10 Jun 2007 , umur bayi itu telah pun genap 28 tahun...sape lagi, akulah.Dah 28 tahun aku hidup kat dunia ni, aku bersyukur pada Allah s.w.t kerana masih diberi kesempatan hirup udara segar dan menikmati keindahan alam ini.Aku juga bersyukur kerana telah dikurniakan sepasang cahaya mata dan suami yang penyayang.Sempena birthday aku ni, tak ada apa yang aku harapkan, cuma aku mohon agar hidup bahagia di samping insan tersayang, sentiasa sabar hadapi dugaan, dimurahkan rezeki dan sentiasa diiringi kejayaan dalam hidup.




Happy Birthday jugak aku ucapkan pada adik aku, Mohammad Rozaifulizam yang birthdaynya pada 8 Jun baru-baru ni...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

No comments: