Monday, June 11, 2007

Ragam anak-anakku...

Anak-anak aku..penghibur dan penyeri rumahtangga... Ainur Afrina Batrisyia dan Adam Darwisy....

Cute kan?.... Ala-ala model gitu...


Waktu ni Adam menangis sbb tak nak duduk kat dalam tu... he he kesiannya...


Antara pic yang sempat aku ambik... comel kan? Inilah pengubat jiwa aku...


Ini pulak Batrisyia dengan Barney kesayangannya yang boleh menyanyi...



Batrisyia pulak malu-malu bila aku suruh bergaya sikit...

Ha..Adam ni memang suka masukkan benda dalam mulut,wayar charger hp pun dimasukkan dalam mulut...

Pic ni sempat aku ambik sebab mood diaorang tengah ok, kalau tak jangan haraplah aku nak dapat pic yang cantik macam ni...


2 comments:

Irwan said...

Comel Barney tu! NAK! haha..
Adam~~ Jgn masuk benda2 dalam mulut~ nanti gigi tak cantik! Camne nak ngorat anak uncle nanti?

dilla said...

Hai Irwan..nak berbesan dengan i ke?kalau macam ni senanglah dah ada calon... he he..