Wednesday, May 9, 2007

Adam Darwisy


Ha... ni anak teruna aku.Umurnya dah masuk 11 bulan, tapi belum pandai merangkak lagi.Badan besar agaknya, sebab tu berat sikit...Adam ni masa umur dia 15 hari pernah masuk wad HKT sebab demam kuat.So, kena tinggal kat wad tu dalam 10 hari jgk.Doktor pernah nak ambik air tulang belakang dia, tapi aku tak bagi, bimbang apa-apa yang tak diingini berlaku..So, kalau Adam demam, memang aku jaga betul-betullah sebab tak nak terjadi macam dulu.Aku pun dah serik duduk kat hospital selama 10 hari, apa taknya, dahlah aku masih sakit dalam pantang, selama 10 malam aku kat wad duk jaga anak aku tu, aku tak dapat tidur malam langsung sbb anak aku asyik nangis nak tidur atas riba aku.Seksanya tuhan saja yang tahu.Tapi alhamdulillah, anak aku sekarang dah makin sihat dan tembam, tak larat jugaklah nak dukung.Adam Darwisy anak aku yang kedua, anak aku yang sulung perempuan.

No comments: