Tuesday, May 29, 2007

Gara-gara Pearl Cafe...

Kenapa gara-gara Pearl Cafe? Ha..haa...alkisahnya macam ni.malam tadi aku bawak anak aku pegi klinik sbb demamnya tak kebah2,badan makin panas dengan suhu 40',ingatkan nak bawak terus ke hospital,tapi bila fikir balik kalau kena tahan kat wad jugak malam tadi, susah jugak aku nak menjaganya.So, aku pergi klinik swasta je dan alhamdulillah panas badannya dah reda sikit pagi ni.Berbalik pada Pearl cafe, semalam balik dari klinik aku singgah kat seven eleven beli makanan untuk dimakan pagi ni, dalam duk mencari tu aku ternampak minuman tin Pearl Cafe,so aku nak cubalah best tak rasanya.Balik je rumah, aku minumlah Pearl cafe ni,dalam pukul 1 pagi aku tak tidur lagi sebab rasa bertenaga dan sempatlah lipat kain baju dan mengemas apa yang patut, lepas tu aku masuklah tidur,masalahnya aku memang mengantuk tapi sampai ke pagi aku tak dapat tidur,mata aku pejam tapi otak aku berjalan jugak...agaknya gara-gara minum paerl cafe ni kot otak aku masih aktif walaupun mata aku ni memang mengantuk.Itulah kisahnya gara -gara pearl cafe...ha..ha..panjangnya aku punya explainkan...padahal kisahnya pendek je.Moral of the story is.. jangan minum cafe pada waktu malam kalau nak tidur,akibatnya sampai ke pagi tak dapat tidur...

3 comments:

Unknown said...

pearl cafe tu mmg kuat. i selalu minum kalau nak stay up je. hehe.. lenkali minum pagi2.. baru segar. :D

Irwan said...

hahahah.. Like my mum lah, minum apa tah dekat hypermaket.. skali tu tak boleh tidur sampai pagi! LOL

dilla said...

Itulah...nak cuba je, dah kena sendiri mau ingat LOL..hehehe...