Sunday, May 13, 2007

AINUR AFRINA BATRISYIA

Gambar ni masa umur 3 tahun 5 bulan


Gambar ni pulak masa Batrisyia berusia 6 bulan.

Aku lahirkan Batrisyia pada 19 Disember 2003 pada jam 6.10 minit pagi dengan berat 3.4 kg. Tapi sekarang ni anak dara aku ni makin kurus, tak nak makan... aku dah tak tahu nak pujuk macam mana, si adik pulak kuat makan.Dah nak sama besar dengan si kakak.Batrisyia ni aku dah hantar ke tadika walaupun belum masuk 4 tahun.Sejak masuk tadika, aku tengok dia dah banyak belajar dari hafal doa, belajar bahasa arab dan mengeja.. memang berbaloilah.Perkembangannya cepat dan aku bangga dengan anak dara aku ni sebab dia cepat belajar.Sebenarnya, masa semester akhir kat u dulu, aku dah pregnant, so memang dari dalam perut lagi dia dah belajar, ikut masuk kuliah dan exam.Memang tak susahlah masa mengandungkan Batrisyia.Sekarang aku dah dapat sepasang cahaya mata, tapi tak tahulah akan datang....

No comments: